Jak się zarejestrować
Rejestracja CPPB jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00 - 20:00. Zapraszamy do kontaktu w najwygodniejszej dla Państwa formie:
-
- telefonicznie pod numerem (+48) 602 458 502
- e-mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osobiście w Centrum Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej przy ulicy Sudeckiej 145B we Wrocławiu.
Niezależnie od wybranego sposobu rejestracji chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i postaramy się rozwiać wątpliwości lub zasugerować odpowiedniego specjalistę.
Podczas umawiania wizyty poprosimy o podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu kontaktowego. Staramy się zawsze ustalić termin najodpowiedniejszy dla Pacjenta, dlatego będziemy wdzięczni za informację o preferowanych godzinach wizyty.
W dzień poprzedzający umówioną wizytę przypominamy o niej automatycznym SMS-em.
Zasady Rejestracji i Płatności za Wizyty
- Pacjent ma prawo do umówienia wizyt na dowolny okres, z zastrzeżeniem stałego terminu i godziny w wybranym dniu tygodnia. Ma również prawo do zmiany stałego terminu na inny termin – w miarę dostępności miejsc. W każdej chwili Pacjent również ma prawo zrezygnować ze stałego terminu na rzecz konsultacji – umawianych w miarę potrzeb i dostępności miejsc. Wszelkie zmiany należy zgłosić w rejestracji.
- Opłata za umówione wizyty jest wymagana niezależnie od faktu, czy Pacjent stawi się na wizytę, czy nie. Płatność jest wnoszona za zarezerwowane miejsce.
- Ze względu na stały system rezerwacji Pacjent ma prawo do odwołania 4 wizyt w ciągu roku, niezależnie od powodów (urlop, choroba, czy inna przeszkoda). Powiadomienie o odwołaniu powinno nastąpić nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą. Po przekroczeniu limitu czterech odwołań w roku lub jeżeli odwołanie nastąpi później niż 24 godziny przed wizytą, płatność za wizytę jest obowiązkowa.
- Jeżeli Pacjent nie może uczestniczyć w wizycie stacjonarnej, ale jest w stanie uczestniczyć w wizycie on-line lub telefonicznie, możliwe będzie przeprowadzenie takiej wizyty, jeśli terapeuta takie prowadzi. Należy o tym poinformować najpóźniej 24h przed wizytą.
- Brak deklaracji dotyczącej stałego terminu, skutkować będzie konsultacyjnym charakterem wizyt, jak również nie gwarantuje regularności spotkań.
- Pacjent nie ponosi opłat za wizyty odwołane przez terapeutę.
- Obowiązkiem Centrum jest poinformować Pacjenta o odwołaniu wizyty przez terapeutę. W przypadku, gdyby terapeuta nie odwołał wizyty przyjmuje pacjenta jednorazowo bez opłaty.
- Pacjenci mogą przekazać i otrzymać wszelkie informacje telefonicznie, przez SMS lub e-mail.
Dziękujemy za uszanowanie powyższych zasad.