Jak się zarejestrować

Rejestracja CPPB jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00 - 20:00. Zapraszamy do kontaktu w najwygodniejszej dla Państwa formie: 

    • telefonicznie pod numerem (+48) 602 458 502
    • e-mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • osobiście w Centrum Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej przy ulicy Sudeckiej 145B we Wrocławiu. 

 

Niezależnie od wybranego sposobu rejestracji chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i postaramy się rozwiać wątpliwości lub zasugerować odpowiedniego specjalistę.

Podczas umawiania wizyty poprosimy o podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu kontaktowego. Staramy się zawsze ustalić termin najodpowiedniejszy dla Pacjenta, dlatego będziemy wdzięczni za informację o preferowanych godzinach wizyty.

W dzień poprzedzający umówioną wizytę przypominamy o niej automatycznym SMS-em.

 

Zasady Rejestracji i Płatności za Wizyty

  1. Pacjent ma prawo do umówienia wizyt na dowolny okres, z zastrzeżeniem stałego terminu i godziny w wybranym dniu tygodnia. Ma również prawo do zmiany stałego terminu na inny termin – w miarę dostępności miejsc. W każdej chwili Pacjent również ma prawo zrezygnować ze stałego terminu na rzecz konsultacji – umawianych w miarę potrzeb i dostępności miejsc. Wszelkie zmiany należy zgłosić w rejestracji.
  2. Opłata za umówione wizyty jest wymagana niezależnie od faktu, czy Pacjent stawi się na wizytę, czy nie. Płatność jest wnoszona za zarezerwowane miejsce.
  3. Ze względu na stały system rezerwacji Pacjent ma prawo do odwołania 4 wizyt w ciągu roku, niezależnie od powodów (urlop, choroba, czy inna przeszkoda). Powiadomienie o odwołaniu powinno nastąpić nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą. Po przekroczeniu limitu czterech odwołań w roku lub jeżeli odwołanie nastąpi później niż 24 godziny przed wizytą, płatność za wizytę jest obowiązkowa.
  4. Jeżeli Pacjent nie może uczestniczyć w wizycie stacjonarnej, ale jest w stanie uczestniczyć w wizycie on-line lub telefonicznie, możliwe będzie przeprowadzenie takiej wizyty, jeśli terapeuta takie prowadzi. Należy o tym poinformować najpóźniej 24h przed wizytą.
  5. Brak deklaracji dotyczącej stałego terminu, skutkować będzie konsultacyjnym charakterem wizyt, jak również nie gwarantuje regularności spotkań.
  6. Pacjent nie ponosi opłat za wizyty odwołane przez terapeutę.
  7. Obowiązkiem Centrum jest poinformować Pacjenta o odwołaniu wizyty przez terapeutę. W przypadku, gdyby terapeuta nie odwołał wizyty przyjmuje pacjenta jednorazowo bez opłaty.
  8. Pacjenci mogą przekazać i otrzymać wszelkie informacje telefonicznie, przez SMS lub e-mail.

Dziękujemy za uszanowanie powyższych zasad.

Dowiedz się więcej o naszych standardach